Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

www.bilgisayarakademi.com

Konu, 'Proje Geliştirme' kısmında Hasan Yýlmaz tarafından paylaşıldı.

  1. Hasan Yýlmaz

    Hasan Yýlmaz Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2002
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Eleştiri ve görüşlerinizi bekliyoruz...
    Ayrıca sitede yazmak isteyen arkadaşlar mail atarlarsa sevinirim.
    www.bilgisayarakademi.com
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 6 Aralık 2002
  2. ab

    ab Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    343
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Oğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset="> dan olsa gerek Türkçe karakterler doğru görüntülenemiyor.

    Css ye biraz daha özen gösterilebilirdi diye düşünüyorum. Onun dışında iyi bir tasarım olmuş.

    Başarılar.
     
  3. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    güzel...
     
  4. Eylem

    Eylem Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2002
    Mesajlar:
    409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Ögrenci & Webdesigner
    Şehir:
    Sweden
    ust bardaki imajin köseleri kötu olmus ve site kenarinda bir hat olsa daha guzel dururdu bence.
    Fazla incelemedim gözume carpan bunlar, basarilarinin devamini dilerim:super:
     
  5. Hasan Yýlmaz

    Hasan Yýlmaz Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2002
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Teşekkürler. Önerilerinizi göz önüne alıp yeni bir yapılanmaya gidebilirim. Sağolun Devamını diğer arkadaşlardan bekliyorum...
     
  6. mkarabulut

    mkarabulut Misafir

    Tasarım bence içeriği sunmak için oldukça yerinde bi şekilde sade ve güzel.. Zira bu daha çok içeriği ile önplana çıkacak bi site olacak sanırım...

    Tebrikler..

    Yalnız içerik ile ilgili bi eleştiri değil de bi temennimi söylemek isterim...

    Siteniz yeni olduğu için haliyle başlangıç seviyesi dokumanlar ile başlanılmış, umarım önce bi başlayalım başlangıç seviyesi ile ilerde nasıl olsa geliştiririz şeklinde rastgele olarak plansız başlanmamıştır. Zira internette başlangıç seviyesi ile başlanıp devamı gelmeyen tonla site var...

    Sanırım bundan kurtulmanın tek yolu yaklaşık 1 senelik dokuman yayınlanma planının bulunması en azından kafada hazır olması gerekiyor..

    İnşaallah siz bu açığı kapatırsınız ve olması gerektiği gibi yapmışsınızdır..

    Yazarlar hakkında bilgi bölümlerine bakınca bu işin eğitimini alan kişiler olduğunu gördüm, Bt dünyası sizden çok şey bekliyor :super:

    Kolay gelsin...
     
  7. muharrem_tac

    muharrem_tac Bilgisayarcý

    Kayıt:
    17 Ekim 2002
    Mesajlar:
    3,948
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Yazılım Geliştirici
    Şehir:
    İstanbul
    Çok güzel bir site isminiz var.Tasarımınız sade ve güzel.Biraz mutasyon.net 'i andırıyor (neden acaba).

    Bana konu sayısı yetersiz gibi geldi.Buraya PHP,JSP ve .NET de ekleseniz iyi olur.

    İyi çalışmalar...
     
  8. Metafizik

    Metafizik Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2002
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Bilgi İşlem, WebMaster
    Şehir:
    İstanbul
    Hasan Yılmaz kardeşime seslenmek istiyorum. www.mutasyon.net adresini hiç gezdinizmi ? :)
     
  9. Hasan Yýlmaz

    Hasan Yýlmaz Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2002
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Metafizik kardeşimize cevap...

    Değerli metafizik kardeşim.Birşeyleri yapmak güç ama karalamak kolaydır...
    Mutasyon.neti çok iyi biliyorum ve kendimde mutasyon.nette adım adım köşesini hazırlıyorum. Mutasyon.net genel yayın yönetmeni sevgili Mehmet Tüzel abi siteyi tasarım aşamasında bizzat gördü. Bize bazı önerilerde bulundu. Ama kesinlikle site tasarımı yada içeriği Mutasyon.Net den kopya değildir.

    Ayrıca mutasyon.net'in editörü sevgili Mehmet Tüzel sitemizin yorum köşesinde ilşk yorumu ile bizlere onur vermiştir. Yazısını belki okumak istersin.

    www.bilgisayarakademi.com/yorum

    Yani site kesinlikle mutasyon.net ten kopya değildir. Tamamen 2-3 üniversiteli arkadaşın birşeyler yapma sevdasına hazırladığı bir uğraştır.

    İnternet aleminde tabiki birbirine benzeyen tonlarca sayfa mevcut. Fakat burada kendimi olmasa bile bilgisayaraakademi.com'da yazan arkadaşları savunmak zorundayım. (zira site masraflarını öğrenci olmamıza rağmen bu arkadaşlar ceplerinden karşılamışlardır.)
     
  10. yemre

    yemre Daimi Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    2,180
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Uygulama Geliştirme
    Şehir:
    İstanbul
    ya arkadaşlar nedir bu sevda anlamıyorum bırakın aynısı olsun mutasyon netin ne değişirki insan siteye hakim olamıyorsa yönetimini yapamıyorsa çok iyi bir siteyi taklit etse ne çıkarkı nereye kadar gider bu iş...

    eğer hakimiyeti varsa zaten lafımız olamaz köstek değil destek oluruz...

    zaten bilgisi olan biriside başkasının sitesini kopyalamaz ben burada sadece Hasan yılmaz kardeşimizi ve diğer arkadaşlarını alkışlıyorum
     
  11. yemre

    yemre Daimi Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    2,180
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Uygulama Geliştirme
    Şehir:
    İstanbul
    metafizik istersen sunday holiday sitesininde kaç tane siteye benzediğini yazayım sana
     
  12. Mingitau

    Mingitau Misafir

    Bence bu kısım konu kapansın ...

    Geçelim

    Eyleme katılıyorum... Üstteki köşeler bira düzeltilmeli...
    Birde gelecek sayıyı bekleyin diye bişi var bayaa bi kötü gözüküyor bunun sitenin geneliyle ilgisi yok ama biraz daha iyi bir çalışma yapılabilir burada da...

    Tüm içeriği ortalamak yerine bence tüm içerik browser penceresini kaplamalıydı...
    (Devamı gelecek... Şimdi biraz zaman sorunu var :D)
     
  13. Emre Kutlu

    Emre Kutlu Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2002
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    teşekkürler

    merhaba ben sitenin diğer ortağı;
    Hasan kardeşimle liseyi kütahyada beraber okuduk,aynı sınıfta. Üniversiteyi yine aynı şehir aynı okul aynı bölümü kazandık ve hala aynı sınıftayız(Yıldız.T.Ü. bilgisayar öğrt.)Lisedeyken hep üniversiteyi istanbulda okuyup böyle organizasyonlar düzenlemeyi planladık.Site daha 1,5-2 aylık ve 3 editör var.Ocak ayında açılmak üzere Yedi Yepe Ünv Bilg. Müh.'den birini C++ bölümüne,Sakarya Bilg Müh.'den bir arkadası Delphi bölümüne ayarladık,ayrıca kendi hocamız Network hakkında kitap yazıyor,bize yazılarını yolladı,sıfırdan network hakkında herşeyi(kurulum v.s.)anlatmış en kısa zamanda onu yayınlayacağız.Yani site sahipsiz değil,bölüm ve editörler artıyor,yeniliklerimiz devam edecektir,sizin de bir katkınız yazabileceğiniz bir bölüm varsa bize mail atın konusalım.
    Eleştirileriyle bize yön veren herkese teşekkürler
    Hasan kardeşime selamlar..
     
  14. Sahin

    Sahin Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    8,943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Çalışmalarınız takdire şayan arkadaşlar tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyoruz. Ceviz.Net ailesi olarak bu tür oluşumlara destek olmak gibi bir prensibimiz var tabiki dayanışma ile Türk interneti için çok daha güzel şeyler yapabiliriz.

    www.mutasyon.net , www.yenisafak.com ya da baska bir siteye benzemesi içeriği sebebi ile çok fazla önem taşımıyor ama insanların buna takılmasını engellemek isterseniz tasarım konularında da destek verebiliriz.

    Sevgiler ve başarılar...