Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Projeksiyon için tavsiye yazılım

Konu, 'İçerik Yönetimi' kısmında hmustak tarafından paylaşıldı.

  1. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Powerpoint dışında alternatif yazılımlar da vardır elbet. Konu hakkında tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
     
  2. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Neden Powerpoin dışında ?
    60-65 sayfadan sonra kilitlenmeler, hazırladığımız dökümanları açarken dosya büyüklüklerine bağlı kilitlenmeler, hatta ve hatta sunum sırasında kilitlenmeler filan yaşadık.
    Nasılsa aksaklıklara alışığız,bari başka alternatifler deneyerek kötü giden şansımızı belki alt ederiz :)
     
  3. CrazyCat

    CrazyCat Daimi Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    lecturer
    Şehir:
    Adana
    60-65 sayfa sunuyu izleyebilecek adam bulabiliomusunuz?

    Benden 15-20 sayfalık bir yönetmelik için sunu hazırlamamı istediler. ben daha slaydlar için gerekli yerleri belirlerken uyuya kaldım.:)

    Allah sunuyu izleyecek insanlara sabır versin :D
     
  4. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    (kalite, performans, verim grafikleri) x (Aylık-Haftalık, Yılık dağılımları) x ( Üretimi hayati önem taşıyan 7 Makina ) X (3 vardiya çalışan operatörlerin performans-Kayıp ları)

    Bu formülle sanırım 80 küsürüde bulucam :( Crazy Hocam Sen ne kullanıyosun Sunum için, sadece PPoint mi?
     
  5. CrazyCat

    CrazyCat Daimi Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    lecturer
    Şehir:
    Adana
    Aslında PPoint dışında başka program denemedim. Zaten bu hazırladığım sunuyu ben sunmayacağım için başka bişeler denemek de istemem. Çünkü herhangi bir aksilik çıkması ihtimali göz önünde tutularak bütün sunu boyunca orda olmam gerekir. :)
    PPT olunca herkes çalıştırabiliyor.

    Genelde sunularda süre önemli olduğu için çok fazla slayd koymamaya gayret ediyorum. Hazırladığım sunu 45 dk olacakmış o yüzden en fazla 30-35 slayd düşünüyorum.

    Onun dışında. Browser aracılığı ile çalışan bir kaç sunu programı vardı hatırladığım kadariyle ama hiç denemedim.
     
  6. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    45 dk sunu, ne güzeellll. Bizde Neeerrddeeee

    Yani extra tavsiye yok :)
     
  7. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    haaa, bu sefer şöyle bi yol deniyeceğim kilitlenmelere karşı ; Chartların ScreenShotlarını ( gif ) alıp sunuları o şekilde yapacağım :)
     
  8. CrazyCat

    CrazyCat Daimi Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    653
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    lecturer
    Şehir:
    Adana
    BMP falan mı alıyordun? e 65 sayfalık sunu da bayağı bir şişmiştir. sunu dosyasının boyutunu mümkün olduğunca küçült. Win bu sağı solu belli olmaz kilitlenmek için bahane arıyordur.


    Bu arada dier alternatifler için webden araştırdım elle tutulur bişe yok gibi. Ppt ii sayılır en azından hazırlaması oldukça kolay.

    belki Flash kullanarak da sunu tarzı bişey hazırlayabilirsin ama eminim daha fazla zaman alır.


    kolay gelsin. :)
     
  9. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    yok yok, Resim filan yokdu. Chartlar (resim sayılır mı?) Ve bunlara bağlı dökümanlar, 4-5 tanede geliştirilmiş proje resmi. Dosyalar büyük olduğu için kilitleniyoruz sanırım...
    Opus diye birşey buldum bakalım nasıl olacak
     
  10. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    sene 2003, way be...
    O dönem kilitlenip, swishle akıcı sunumlar yapmıştım :) Allaha şükür geçmişte kaldı :)