Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

En cok okudugunuz Kose Yazari

Konu, 'Konu Dışı' kısmında Rapsodi tarafından paylaşıldı.

  1. Rapsodi

    Rapsodi Daimi Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    1,371
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Unix Sys Admin.
    Şehir:
    /tmp/loop
    Gazete koselerinde yada internet uzerinde yazan yazarlardan en cok begendinizi,ve en begendiniz yonunu yazabilirmisiniz?
    Ben yazayim oncelikle sosyal olaylara sogukkanli ve bir o kadar da arastirmaci gosuyle olarak bakan Fehmi KORU bey tercihim:)
     
  2. mkarabulut

    mkarabulut Misafir

    Kendisinin yazıları pek köşeye oturtulmuyor ortada, alt sağda falan oluyor ama gene de en beğendiğim yazarlandandır :
    NEdim hazar
     
  3. Mingitau

    Mingitau Misafir

    Emin Çölaşan :)
    Yazıları beni felç ediyor....
     
  4. Sahin

    Sahin Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    8,943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ahmet Özdemir ve Yılmaz Polat.
     
  5. Rapsodi

    Rapsodi Daimi Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    1,371
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Unix Sys Admin.
    Şehir:
    /tmp/loop
    @mkarabulut peki bu nedim hazar in Ferhat Baris ile olan iliskisi ne derecede acaba?ayni kisilermi yoksa dogustan ayni uslubla yartilmis farkli kisiler mi?
    p:confused:
     
  6. hilmi

    hilmi Üye

    Kayıt:
    7 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Şehir:
    Ankara
    herkes kıl olsada ben Hıncal uluçun yorumlarını beğeniyorum :D
     
  7. Go

    Go Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    269
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    şimdi ben buna katılmalı mı katılmamalı mıyım öyle bi tane söyleyemem çünkü birden çoklar :)

    ismet özel üslup çok iyi içerik de:super:

    nuray mert ve perihan mağden de beğenerek takip ettiklerimden objektif yaklaşıyor olmaları iyi sosyolog intibaı bıraktırmaları vs..

    serdar arsevende siyasi haber ve değerlendirmelri takip açısından iyi gidiyor.

    m.emin kazcının ironik üslubu neşe kutlutaş ve sibel eraslanın
    duygusal eksenli yaklaşımları da bana cazip geliyor.

    veeeeee

    serdar turgut gerçekten 'düşünen' bir beyin bence.... tarzı, konular vs..


    bunlar gördüğümde mutlaka okumadan geçemeyeceklerim
    ama ahmet taşgetiren ve daha sayamadığım bir çook isimde
    elbette hoş yazıyorlar ama ne yazıkki zaman takip etmeye elvermiyor :(
     
  8. mkarabulut

    mkarabulut Misafir

    Aynı kişiler galiba... Yani dedikodular bu yönde... Yoksa bu iki kişiyi aynı anda gören yok, gören olursa ayrı kişiler olduğu ispatlanmış olur..

    Clark Kent ile superman biliyon hiç yanyana gelmiyor, ama millet hiç şüphelenmiyordu. Ama bi bölümde clark ile superman döüğüşüyordu galiba.. Diyecem ama konudan biraz uzaklaştım mı ? :D

    Boşver,aynı kişiler aynı...
     
  9. Rapsodi

    Rapsodi Daimi Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    1,371
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Unix Sys Admin.
    Şehir:
    /tmp/loop
    her ne kadarda onyargili degilim desemde boyle yazar kopyalamalarını gorunce dasyanamiyorum herhalde Hakki Hocadan gecmistir.
    "dusunen beyin"bu nasil bir ifade oluyo r,her beyin dusunur?ama birinin dusuncesi karnini acligindadir digerinin dusuncesi bilmeme nerde...
    tarzi ve konularina gelince yukarilardan(plaza katlari) bakmak yorum yapmak kolaydir.ama bana sanal ve bir o kadar da banal geliyor. vesselam:sus:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 22 Eylül 2002
  10. mkarabulut

    mkarabulut Misafir

    Ben Serdar Turgut'u tanımam...

    Ama şu düşünen beyin olayına bi şey söylemek istiyorum. Öncelikle beyin zaten düşünür, yani onun işi budur. Beynin düşünmediği bi an varmıdır acaba ?

    Yani beyin saçma sapan bi şey ortaya çıkarsada bunu düşünerek yapar, 2x2 = 10.23 diye bi sonuç çıkardığında bunu da düşünerek yapar.

    Şu insanları öldürüp paralarını gaspedeyim şeklinde bi eylemi de düşünerek ortaya koyar.

    İş o ki o beynin sahibi akıllı bi adam olsun - he he zeka ile akıl aynı şeyler değil biliyonuz- . Yani düşünen bir beyin sahibi olmak e iyi fikirler ortaya çıkarmak da bi insanın güzel ve mükemmel şeyler ortaya çıkarmasına yetmez.

    Akıl gerek akıl...
     
  11. Go

    Go Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    269
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    hmmmm düşünen beyin ifadesi için bir polemik hiç tahmin etmemiştim. rapsodi ; plazadan seslenmek birşeyleri ne kadar anlamaktır tartşılır belki ama empati yapmada üstadlar vardır
    s.turgut ne kadar başarılıdır yoruma açık fakat düşünen derken gazeteciilik adına yazarlık adına yani mesleğini gerçekten icra etmek adına ..hakkını vermek yani. bir mozaik var. yani standart belli konuları işlemek değil. tarafsız insan yoktur o bunu az hissettirenllerden diyebilirim. yani bir de şu oluyor bende yazıyı açınca ortalama şu var diyemiyorum ama birçok yazarın leb demeden bu leblebi dicek diyebiliyorum gibi. yani düşünen kelimesinin içi beenim doldurduğum şekliyle doğru ama mustafanın
    yada rapsodinin olaya kazandırdığı boyutuyla sanırım yalnış duruma düştü. herkesin birlşeceği ortak payda bir şey söyleyim o zaman. o birrrrrr gazeteciii yazar :)

    kitle psk. leri yada sürü yönetimi dedikleri halk tabiriyle nası bişey oluyo ki ??? bunlardaki düşünme mekanizması ile koyunlar arasındaki uyumu düşünüyorum bide şu önyargılı insanların hangi düzeyde bir düşünme sergiledikleri, bide dermişim sonra biri benim kulağımdan tutup yeter ne muhalefetsin deyip forumdan dışarı atarmış:sus:
     
  12. Sahin

    Sahin Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    8,943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Estafurullah, tartışılmayacaksa forumlar neden vardır ki? Hatta az bile tartışıyoruz.

    Ben bu konuda Mustafa'ya da, Rapsodi'ye de, sanada katılmıyorum mesela. Ne antipatim vardır adama ne de sempatim ama çok yetenekli bulduğumuda söyleyemiyeceğim.

    Aslında konunun yeri burası değil ama Hürriyet'te dikkatimi çeken bir olay var şapkalı a yani â olması gereken yerlere ısrarla bu á dan yapıyorlar mesela "hikáye" derken. Oysa şapkalı a yapmak türkçe klavye ile daha kolay ama ısrarla á yapıyorlar benmi türkçeyi yada türkçe harfleri yanlış biliyorum ya da Türk Dil Kurumu yeni yazım kurallarında bunumu mecbur etti çözemiyorum.
     
  13. Go

    Go Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2002
    Mesajlar:
    269
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    hmmm serdar turgut yani gazeteci konşuyoruzz sanıyordum.
    gazaete değil. gazeteyse ben hürriyete para vermem. kardeşim veriyor boşa gitmesin diye bakıyorum. bakıncada onu okuyorum :D
     
  14. Ömer

    Ömer Daimi Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    1,241
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Şehir:
    Ankara