Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

E-Ticaret ve eticaretci.com Hakkında

Konu, 'Sosyal Medya' kısmında DarkCoder tarafından paylaşıldı.

  1. DarkCoder

    DarkCoder Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki sadece gerçek ve doğru bilgisi olanlar lütfen cevap yazsın.
    sormak istediğim birkaç soru var

    1.) E-ticaret sitesi açtığımızda bunun yasal yönden işleyişi nasıldır yani devlet tarafı varmıdır yokmudur vergisi falan filan
    2.) eticaretci.com ücretsiz e-ticaret sitesi kuruyor opencart tabanlı xml entegrasyondan sanal pos'a kadar kullanan veya bilgisi olan varmı TURKTICARET.Net'in oluşumu hakkımızda sayfasındanda görebilirsiniz.

    E-ticaret ile uğraşan arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim.
     
  2. LORDD

    LORDD Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Şehir:
    İst~Ant
    Merhabalar,
    Yaklaşık 2 yıldır e-ticaret sistemleri ile ilgileniyorum ve bir çok e-ticaret referansına sahibim.

    1-) Tabi ki devletle alâkası var, örneğin bankaya sanal pos başvurusunda bulunmak istediğinizde bir şirketinizin olduğunu kanıtlamak zorundasınız, vergi levhası vs. bir çok belge isteniyor. Bankadan sanal pos almayıp aracı firmalardan almak isterseniz de örn: PayU, iPara gibi bunlar da şirket sahibi olduğunuzu doğruladıktan sonra onaylıyorlar. Bu işle ciddi olarak ilgilenecekseniz, bir şirket kurmanızı ya da şirketi olan bir tanıdığınızın üzerine başlatmanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde yasal olmayan yollarla bir çok sorunu aşabilirsiniz ama fark edildiğinde çok ciddi zarar görürsünüz.
    2-) "Ücretsiz e-ticaret" başlığı altında hangi hizmeti sunuyorlar, neler ücretsiz? bilmiyorum ama geçen yıl yaz aylarında Google da Türkiye 'de bir çok büyük firma ile anlaşarak domain - hosting dahil tam anlamıyla ücretsiz e-ticaret işine girmişti ama çok ağır sözleşmeleri vardı. Yani ücretsiz böyle bir hizmet alacaksanız mutlaka sözleşmelerine dikkat ediniz.
    Bunun yanısıra tavsiye isterseniz de Opencart yerine Prestashop sistemini tavsiye ederim, bu da gelişmiş açık kaynak e-ticaret sistemi bana göre en iyisi de bu zaten. İyon Host gibi bir kaç firma da PrestaShop sistemini ücretsiz destekliyor, hosting aldığınızda sanal pos sistemini vs. hediye ediyor ama xml için normal olarak hizmet bedeli teklif ediyor, dilerseniz inceyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
     
  3. sinankaramel

    sinankaramel Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Ekim 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Arkadaşlar konuyla pek alakası yok ama yeni konu açmak istemedim.bende bu konuda bir şey sorucam hemen herkes neredeyse eticaret açıyor şimdi bir ürün ararken denk geldim rakipsizfiyat diye bir site var açıkçası yeni duydum ama adamları biraz araştırdım 8sene olmuş zaten siteyede yazmışlar ürün fiyatları da çok iyi gibi duruyor.
    güvenip alışveriş yapan varmı? yada ben yapsam herhangi bir durumda neler yapmak gerekir ?Çok uzun zamandır aradığım ürünü birtek burda buldum ve almak istiyorum açıkçası.
     
  4. mehmetdelil

    mehmetdelil Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    @sinankaramel ben rakipsiz fiyattan yakın tarihte alışveriş yaptım gayette sistematik çalışan bir firma,her ürünün kendisine ait kargo teslim zamanı ayrı ayrı ve zamanında teslimat gerçekleşiyor sırf bunu denemek için uygun parfüm ve tava siparişi verdim ve dedikleri kargo teslim gününde geldi.Eğer beğendiğin ürün parfüm ise sakın kaçırma fiyatları çok uygun