Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Civilization 3

Konu, 'Konu Dışı' kısmında hmustak tarafından paylaşıldı.

  1. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Noolur tekniksel ve taktiksel yardım edin arkadaşlar... Yada ilacı nedir, nasıl kurtulurum....
     
  2. BeLovED

    BeLovED Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    252
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    İlacı olan bana da versin :D.Bu arada hala duymayan oynamayan varsa, tavsiye ederim..
     
  3. Aspm@sters

    Aspm@sters Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2005
    Mesajlar:
    62
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    nasıl birşeymiş bu oyun biraz anltabilirmisiniz konusunu
     
  4. Volkan Uzun

    Volkan Uzun Daimi Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2002
    Mesajlar:
    3,312
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Software Developer @ DELL
    Şehir:
    Skype
    ben daha 2 den kurtulamadim millet 3 den kurtulmaya calisiyor
     
  5. cimbom93

    cimbom93 Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Öğernci
    Şehir:
    Shadow Town
    kendi taktiğinizi yaratın.. yaratıcı düşünün..
    grafikler kötü ama iyi bi oyun..
    bir tane de call of the power gibi bi versiyonu daha var uygarlık oyununun..
    onu tavsiye ederim..
    grafikleri daha güzel..
    onu da beyenmezseniz size the republic i oneririm..
     
  6. merak

    merak Daimi Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2002
    Mesajlar:
    521
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Webmaster
    Şehir:
    burasıı
    wallahi anlamadim gitti bu oyunu.
    Ne grafiksel ne mantiksal olarak bişeye benziyor.
    Yada ben benzetemedim.
    benim oynadigim freeciv geçi...
     
  7. cappytoi

    cappytoi Daimi Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2003
    Mesajlar:
    2,745
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Öğrenci (halen)
    Şehir:
    Ankara
    ilacı mı ?
    valla ben 1-2 ay sürekli oynayıp sonra da sıkılıp bırakmıştım. ama sonra bu hastalığa tekrar yakalanabiliyorsunuz :)
     
  8. eGeMx

    eGeMx Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2005
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Saçma kodlar üretmek
    Şehir:
    İzmir
    Geçmişte açılmış olan bu konuyu gördüm , ve korkarım bu bölüme yazılan yazılar hiç bitmeyecek.. Çünkü Civ 4 delisiyim :D Günlerimi bu oyuna verdim. Prense seviyesinde yenebiliyorum artık :D
     
  9. cappytoi

    cappytoi Daimi Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2003
    Mesajlar:
    2,745
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Öğrenci (halen)
    Şehir:
    Ankara
    amanın civ4 mü çıkmış, hiç haberim yok (ama bulaşmayım hiç sonra işi gücü dersi falan bırakıp oyuna sarıyoruz :))
     
  10. Cihan Yakar

    Cihan Yakar Daimi Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2003
    Mesajlar:
    5,886
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Şehir:
    Ankara
    valla ben civ3 den civ4 ile kurtuldum...
     
  11. Meteryus

    Meteryus Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    1,529
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    ben bu oyunu 90 ların başından hatırlıyorum 91 di galiba ilk çıkışı, halen de oynamadım, oyun hakkında duyduklarıma bakılırsa iyiki oynamamışım, millet kurtulmaya çalışıyor :)
     
  12. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Civ4 MUH-TE-ŞEM . . !

    Eski Commodore, Amiga'cıların oyun çilesini yaşayanlar, bunun ne kadar muhteşem bir strategy olduğunu bilirler...

    Kötü de değil ya
     
  13. Meteryus

    Meteryus Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    1,529
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    kötü değil de fazla iyi galiba, bağımlılık yapıyor, bu arada eski bir oyun dergisinde civilization hakkında yazarın yaptığı yorum geldi aklıma hayal meyal.
    "civilization insalık tarihi boyunca yaptığımız hataları bilgisayar başında tekrar yapma imkanı veriyor hepimize." gibi birşeydi herhalde, o zamanlar küçüktüm net hatırlamıyorum.
     
  14. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Mantık belli : kaynak için istila et..!

    Tanıdık geliyormu?
     
  15. BeLovED

    BeLovED Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    252
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Evet işte bende aynen bu şekilde kurtuldum.civ4 bende büyük hayal kırıklığı yarattı.Ama civ3 hala duruyor :iih:
     
  16. xXx

    xXx Daimi Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    1,604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT
    Şehir:
    ANTALYA
    3 den kurtuldum bulasmıyayım ama taktık gerekırse hmmadde bol bı alan bul hemen yerles bol koylu calısma ve orantılı asker :) aklımda bu kadar kaldı
     
  17. hmustak

    hmustak PersianBulls

    Kayıt:
    29 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    4,607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT/QA
    Şehir:
    Persian
    Galactic Civilization..!
    Bu sıralar "GENE" strateji'ye bulaşmak üzereyim. Deneyen var mı?
    (volkan hocam bitirmiştir)
     
  18. emre413

    emre413 Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    213
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Müstakbel Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    Çok Yakında Ankara
    Civ3'ün nesini beğenmediniz ki...
    Fıstık gibi strateji oyunu iyice öğrendikten sonra çok zevkli bişi oluyor
    Tamam grafikler az gelişmiş ama Civ4'te de hiç bir şey anlaşılmıyor grafik iyi olmasına rağmen
    Bence en mantıklı strateji oyunu ülke kuruyon ve ülkenin herşeyine müdahale edebiliyon teknoloji alıp satıyon para kazanıyon tam bir strateji oyunu yani...
    Hatta Civ3 Play The World var orda Osmanlı Devleti de var.
    Bu arada bağımlılık yaptığı doğrudur ama masum bi bağımlılık
     
  19. eGeMx

    eGeMx Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2005
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Saçma kodlar üretmek
    Şehir:
    İzmir
    Hıh. Bence civ 3 ü o kadar çok oynamış ve çözmüşsünüz ki yeni bir problem olan civ 4 hoşunuza gitmedi...

    Şöyle ki Civ4 ekibi oyunu hem stratejik hem de grafik alanında geliştirip, daha da karmaşıklaştırdılar ki, bütün dünyada ilgi çekmesinide bu sağladı. Çünkü yeni bir puzzle sundu ve insanlar forumlarda nasıl yapabiliriz i tartıştılar.

    Şimdi hal böyle iken civ 3 daha anlamlıydı, stratejisi daha boldu gibi saçma cümleler kuracaksanız da size söyliyebileceğim tek şey sizi anlamadığımdır. Daha zoru varken, ben bildiğimi oynamam.

    Pes 2009 da kontroller dahi pekçok şey neden eskisinden farklı. Sizler eskisine bok atasınız diye değil, eskisini yalamış yutmuş oyuncuları, yenisiyle heyecanlandırabilmek için.
     
  20. emre413

    emre413 Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    213
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Müstakbel Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    Çok Yakında Ankara
    Bir yoruma bu kadar karşı çıkmanıza anlam veremiyorum eGeMx. Ben sadece fikirlerimi dile getirdim. Bence Civ3, Civ4'ten daha zevkli. Bu benim şahsi görüşüm. Bu fikre karşı çıkabilirsiniz ancak lütfen biraz daha medeni olarak karşıt fikirlerinizi savununuz. Tamam siz de Civ4'ü sevmiş olabilirsiniz. Size biraz empati yapmanızı tavsiye ederim. Mesela siz bu foruma Civ4, Civ3'ten daha güzel gibi bir konu açtınız ve mesela ben de buna karşı çıkıp size cümleleriniz saçma gibi bir yorum yazdım sizce bu hoşunuza gider miydi? Ayrıca benim Civ4'ü fazla iyi bulmamamın asıl nedeni de Civ3 PTW'de Osmanlı olmasına karşın Civ4'te Osmanlı Devleti'nin olmayışıydı. Buna çok içerledim. Haa oyun da tamamen kötü değil hatta ilk açılıştaki menü müziği çok hoşuma gitmişti ve bir aralar müzik dinlerken o müziği de listeme alıp ayrıca dinliyordum. Dediğim gibi lütfen yorumlarda empati yapalım.(Sadece bir dost tavsiyesi...)
     
Benzer Konular
Yüklüyor...