Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bu site

Konu, 'Konu Dışı' kısmında Hakki Öcal tarafından paylaşıldı.

  1. Hakki Öcal

    Hakki Öcal Gazeteci-Yazar

    Kayıt:
    23 Eylül 2001
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Internet Teknolojileri Uzmani
    Şehir:
    McLean, VA, ABD
    Bu site, en azından Fontcular için ocal.net'ten çok daha iyi!!

    Ben de Font hastasıyımdır.. Hayatta en büyük düsturlarımdan biri şudur:

    "Ne kadar çok fontun olarak ölürsen, o kadar mutlu ölmüş olursun!"

    Bu siteyi bana habver vermeyenlere de Armağan'ın deyimiyle "kin güdüyorum!"

    Sevgiyle..
     
  2. Asil

    Asil Voyager

    Kayıt:
    31 Aralık 1999
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    web designer
    Şehir:
    Sweden
    Yani Hocam,
    Dün gece okudum yazınızı ve hala şaşkınım :)
    Sitemize şeref vermen bir yana birde senden övgü dolu sözler almak bizi iyice çalışmaya, siteyi büyütmeye sevketti, haber veremediğimiz için bize kin gütme hocam, valla bundan sonra ilk sana heber vereceğim yeni fontlar eklediğimizde :)

    Hatta aramızda kalsın yakında 20 adet font daha ekliyecem bir aksilik olmazsa :)

    Sevgi ve saygılarımla...
     
  3. Hakki Öcal

    Hakki Öcal Gazeteci-Yazar

    Kayıt:
    23 Eylül 2001
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Internet Teknolojileri Uzmani
    Şehir:
    McLean, VA, ABD
    Şaşıracak bi şey yok sevgili kardeşim.

    Ben de senin gibi font hastasıyım.

    Benim de yaptığım bir kaç Türkçe Unicode fontum var.

    İstersen sana gönderebilirim.

    Bu arada hemen belirtmeliyim ki bu site sadece içerik bakımından değil, fakat genel tasarım ve işlevsellik açısından da harika.

    Bu siteyi çok çok tanıtmamız gerekir.

    Kolları sıvayalım..

    Sevgiyle..
     
  4. Asil

    Asil Voyager

    Kayıt:
    31 Aralık 1999
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    web designer
    Şehir:
    Sweden
    Değerli Hocam,
    İnanın bir sözünüz, bin teşvik bizim için. Buradaki amaçta sizinle aynı ocal.net gibi bilginin paylaşımı ve Türk BT'cilerinin bilgiye en kısa yoldan ulaşmasını sağlamak.

    Fontlarınızı tabi ki isteriz hocam hatta fontla ilgili her yazınızı, dökümanınızı, tavsiyelerinizi, bilgilerinizi, programlarınızı. Ve diğer ilgilenen arkadaşlardanda ellerindeki her türlü dökümanı isimleriyle sitede yayınlamak üzere isteriz.

    Tanıtım konusundada biz kolları sıvadık hocam, her türlü yardımınız için şimdiden çok çok teşekkürlerimizi sunuyoruz.

    Saygı ve sevgilerimizle...
     
  5. Asil

    Asil Voyager

    Kayıt:
    31 Aralık 1999
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    web designer
    Şehir:
    Sweden
  6. mystic

    mystic Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Ağustos 2001
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Webmaster
    Şehir:
    Sweden
    Fontlari hala bekliyoruz hocam. Bulamiyorsaniz bari Corel Font CD sini bize gönderin :)
     
  7. malina

    malina Üye

    Kayıt:
    31 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    150
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Hala font mu bekliyorsun? :)))

    :)))

    Özür, ama insan gülmeden duramıyor :)
     
  8. Asil

    Asil Voyager

    Kayıt:
    31 Aralık 1999
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    web designer
    Şehir:
    Sweden
    Hehehe hayır artık font cdsi bekliyorum :))
     
  9. Asil

    Asil Voyager

    Kayıt:
    31 Aralık 1999
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    web designer
    Şehir:
    Sweden
    Gönderildiği Tarih 01 Ekim 2001 15:52

    Amma beklemisiz ha! :) Biraz daha beklesek mi ne. :)
     
  10. Sedat Atif

    Sedat Atif Daimi Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2002
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Öcü
    Şehir:
    Fâni bir yer
    Beklesek.
     
  11. Sahin

    Sahin Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2002
    Mesajlar:
    8,943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Aman Sedat bu konuyu kapatalım :)
     
  12. JARGON

    JARGON Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2003
    Mesajlar:
    191
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    tuşlara basmak
    "Ne kadar çok fontun olarak ölürsen, o kadar mutlu ölmüş olursun!"
    Bu cumleyi pek anlayamadim yaf :D
     
  13. xXx

    xXx Daimi Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2002
    Mesajlar:
    1,604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    BT
    Şehir:
    ANTALYA
    Bende epeyce var Fontlardan 2000 den fazla nasıl paylaşcem :D