Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ASP Sayfalama x.asp?git=xx Şeklinde

Konu, 'ASP' kısmında MyWeb tarafından paylaşıldı.

  1. MyWeb

    MyWeb Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Merhaba arkadaşlar aslında bu foruma çok giriyordum ama yeni üye oldum asp hakkında ufak bişe öğrenmek için bu konuyu açıyorum.

    Ben PHP de x.asp?git=xx şeklindeki taktiği uygulayabiliyorum hatta uzmanlık alanım PHP ama ASP yede geçiş yapmak zorunda kaldım bana bu ufak kodu gönderir misiniz? Şimdideen tşkler...
     
  2. merakli

    merakli Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2,004
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    bununla yapmaya çalıştığın işlem nedir
     
  3. MyWeb

    MyWeb Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ben php de sayfa başlıklarını ve sayfaları bu şekilde yapıyorum aynı şeklide asp ile yapmak istiyorum yani xx.asp?git=den sonraki terimle bazı değişkenleri kullanabiliriz örnek: $title değişkeni xx.asp?git=sayfa1_ac ta kullanılınca $title = Sayfa 1 Aç olabiliyor. Bunun gibi işte sanırım tam olarak anladınız..
     
  4. demo

    demo Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2006
    Mesajlar:
    372
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Meslek:
    Çalış(a)mıyor
    Şehir:
    34770
    İstediğiniz bölye bir şey olabilir mi?
    Kod:
    <%
    git = request.querystring("git")
    %>
    <html>
    <head>
    <title><%=git%></title>
    </head>
    <body>
    <%
    if git = "sayfa1_ac" then
    %>
    Adres satırındaki git değişkeninin değeri: sayfa1_ac
    <%
    else
    %>
    Adres satırındaki git değişkeninin değeri: >%=git%>
    <%
    end if
    %>
    </body>
    </html>
     
  5. MyWeb

    MyWeb Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    evet istediğim aynen buydu çok tşk ederim demo
     
  6. merakli

    merakli Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2,004
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Sayfalama yapmayı istemiyor sun sadece bu şekil bir şey mi aradığın?
    onu aşağıdaki şekilde yapman daha mantıklıdır.
    select case php de ki switch(yazım hatası olabilir) yerine

    PHP:
    <%
    git request.querystring("git")
    %>
    <
    html>
    <
    head>
    <
    title><%=git%></title>
    </
    head>
    <
    body>
    <%
    select case git
    case "sayfa1_ac"
    %>
    Adres satırındaki git değişkeninin değerisayfa1_ac
    <%
    case else
    %>
    Adres satırındaki git değişkeninin değeri: <%=git%>
    <%
    end select
    %>
    </
    body>
    </
    html>
     
  7. MyWeb

    MyWeb Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    tşkler merakli