Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

Konu: e-posta sorgulama

  1. #1
    Ceviz Üyesi
    Üyelik Tarihi
    30-Haziran-2005
    Mesaj
    113

    Varsayılan e-posta sorgulama

    arkadaşlar, internette isim aracılığıyla e-posta sorgulaması yapan (kaynağa göre mesela, yahoo, mesela msn vs...) bir php scripti hazırlanabilir mi ?

  2. #2
    Ceviz Üyesi smasherz Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Ocak-2005
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesaj
    586

    Varsayılan

    nasıl yani? biraz daha açabilirmisin?

  3. #3
    Ceviz Üyesi
    Üyelik Tarihi
    30-Haziran-2005
    Mesaj
    113

    Varsayılan

    yani bi form sayfası aracılığıyla ismi alacağız ve ve bu isme karşılık gelen bilgiyi herhangi bir web mail sağlayıcısında kontrol ettireceğiz, o da bize bu isme ait bir eposta adresinin olup olmadığını söyleycek

  4. #4
    Ceviz Üyesi sigma Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Ocak-2005
    Mesaj
    680

    Varsayılan

    yani email in varlığını mı sorgulamak istiyorsun. Yapılamıyor diye biliyorum. Ama bunun için aktif etme url'sini adamın verdiği maile atarsın.
    Önce demokrasi yağdı göklerimizden,
    Sonra özgürlük geçti üstümüzden
    Palet palet.
    Ve insan hakları Namlularından
    Saniyede bilmem kaç adet.

  5. #5
    Ceviz Üyesi apachesoul Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Ağustos-2005
    Nereden
    Free lands...
    Mesaj
    42

    Varsayılan

    zaten öyle bişey mümkün olsaydı spamcilere gün doğardı
    "...Mevzubahis vatan ise gerisi teferruattır..."
    Mustafa Kemal ATATÜRK


  6. #6
    Ceviz Üyesi Grafik Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Haziran-2004
    Nereden
    Frankfurt
    Yaş
    32
    Mesaj
    1,257

    Varsayılan

    Böyle bişey yapamazsın..

    Yani huka@hotmail.com adresi varmıdır, kime aittir vs. gibi bir sorgulama yapman için hotmail sunucularına giriş hakkın olmalı..

    ancak şunu yaparsın. huka@hotmail.com adresi geçerlimidir, değilmidir.

    benim gordugum orneklerde genelde @ sonra gelen sunucunun var olup olmadığını kontrol ediyor..

    yani adam girişi huka@HODDDDMAIL.com diye yaparsa, HODDDDMAIL.com bunu sınıyor ve böyle bir sunucu olmadıgı uyarısını veriyor.


    huka@hotmail.com dogrumudur seklinde bir sinamada zor cunku buradan sana bir cevap gelmeliki sen dogrulugunu anlayasin, bunun icinde yetki gerekir diye dusunuyorum.
    REKLAM MARKET ALMANYA
    Web Url :http://www.reklammarket.de

  7. #7
    Ceviz Üyesi gorgpix Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    24-Şubat-2005
    Nereden
    Eskişehir | İstanbul
    Yaş
    30
    Mesaj
    108

    Ampul Belki...

    Arkadaşlar belki cevap bu olmayacak ama şöyle bir durum da söz konusu...
    Mesela rasgele bir e-mail adresine ileti gönderdiğinizde eğer bu adres sunucuda yoksa size bir hata iletisi gönderilir. Yani sonuçta sunucu bize (talep ya da sorgulamamıza) bir nebzede olsa cevap verir. Eğer böyle bir sistem kullanmak isteniyorsa bu cevap mesajı üzerinde düşünülmesi gereklidir diye düşünüyorum
    blog & portfolyo: İşim, Gücüm; Fikir

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yer İmleri

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •