Bulunan 1 den 6 - Toplam 6
Virtual Dub kullanmak - - Genel Konular - Ceviz Forum
  1. #1
    Üyeliği İptal Edildi
    Üyelik Tarihi
    27-Temmuz-2003
    Mesaj
    60

    Uyarı Virtual Dub kullanmak

    virtual dub la avi dosyasının sıkıştırılabileceğini istenilen yerinden kesilip başka avi lerle birleştirilebileceğini duymuştum.sıkıştırma için 4-5 gün uğraştım bi sonuca varamadım şu programın türkçe versiyonu falan yok mu
    arkadaşlar türkçe kullanım açıklaması ya da programın türkçe versiyonunu bilen varsa yardımcı olsun lütfen

  2. #2
    Ceviz Üyesi visor Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    22-Temmuz-2003
    Nereden
    Mersin
    Mesaj
    34

    Varsayılan

    Virtual dub ı çözebilmek için bende çok uğraşmıştım,
    vcd leri sıkıştırıp az sayıda cd de toplamak için,
    ama sonra anladım ki zaten vcd ler felan sıkıştırılmış olan videolar.
    Eğer dvd varsa ya da kameradan felan video çekiyorsan onları sıkıştırmak için kullanabilirsin virtual dub ı.
    Onun dışında zaten eline geçirdiğin avi dosyaları felan sıkıştırılmış olabilir.
    Yinede basitçe kullanımı:
    -File,Open video file, avi dosyasını seç,
    -Video dan Compression,ok,(sisteme yüklü olan codeclerin listesi olacaktır,mesela divx yüklüyse,listede divx i görürsün ve seçebilirsin,divx yoksa bile mpeg-4 aynı şekilde baya bi sıkıştırır.)
    -File,Save as avi,
    yaptıktan sonra işleme başlar.
    Çok güçlü makine gerektirir,kolay gelsin

    KNOWLEDGE IS POWER

  3. #3
    Üyeliği İptal Edildi
    Üyelik Tarihi
    27-Temmuz-2003
    Mesaj
    60

    Varsayılan

    sağolasın da
    ben compression ayarlarını biliyordum ama asıl sorun şu
    compressionda dediğin gibi sıkıştırma codecleri var ve benim listemde divx yoktu ben de divx codec i yükledim sonradan oldu yalnız video compression hiçbir zaman yeterli olmayacaktır audio compression a girdim orada da divx codec yoktu divx audio codec i çok aradım ama bulamadım audio yu sıkıştırmadan yapayım dedim [sadece video compresion > divx]
    sıkıştırma bitti bi baktım 700 mb lik dosya olmuş 830 mb ne iş anlamadım
    dediğin gibi sıkıştırma işlemi falan boş işler ama en azından bi filmdeki reklamları falan silmek istedim onu da başaramadım "delete frame" falan var ama sonuç alamadım

    şimdi bu programın türkçesi olsaydı fena mı olurdu

  4. #4
    Primus inter pares Sahin Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mayıs-2002
    Nereden
    Kuzey Kutbu
    Mesaj
    8,929

    Varsayılan

    divxaudio codec dediğin ac3 ise heryerde var ayrıca kesme bölme işlemlerini daha kolay yapan dünya kadar program var avi cutter diye ara bulursun virtualdubda aslında o kadar karışık değil az daha kurcala anlarsın.
    hava sıcak, de ki mayıs papatyasıyım
    ardımda dört mevsim, içimde sen...

  5. #5
    Ceviz Üstadı
    Üyelik Tarihi
    17-Kasım-2007
    Nereden
    İstanbul
    Mesaj
    473

    Varsayılan

    Çok eski bir konu ama bu programla nasıl kesme yapabilirizz?

  6. #6
    Ceviz Üyesi
    Üyelik Tarihi
    11-Temmuz-2005
    Mesaj
    276

    Varsayılan

    Open diyerek filmi açıyorsun

    keseceğin yerin başına geliyosun ve en alttaki sağdaki son iki buton ile işaretliyosun, yani kesilecek yerin başlangıç ve bitiş yerini

    sonra ctrl+x yapıp kesiyosun, tekrar keseceğin yerler için aynı işlemi yapıyosun,

    en sonundada üstten Video menüsüne girip direct stream copy seçeneğine tıklayıp file menüsünden save as avi diyosun.


    Fakat ben bu konunun Kültür Sanat ile alakasını anlayamadım

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yer İmleri

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •